lördag 28 mars 2009

SachaJuan

SachaJuan är en hårvårdsserie som frisörerna Sacha Mitic och Juan Rosenlind tagit fram. Jag själv har provat en del av deras produkter och är mer än nöjd. Jag började med att prova ett av deras shampo och när jag upptäckte att de faktiskt var så bra som jag hade läst så kunde jag inte bärga mig. Jag gick och köpte ytterligar några produkter från detta märke. Med tanke på hur länge deras produkter håller så tycker jag inte att priset är något att snacka om. Priserna skiljer sig lite från affär till affär, men en flaska shampo ligger på runt 190.00 sek. När du använder dessa produkter så tänk på att det är bra grejer du har att göra med så du behöver inte ta mycket för att få ut bästa resultat. Två andra stora plus för denna serie är enkelheten på förpackningarna och doften. Testa och jag lovar att du kan inte bli annat än nöjd! Eller har jag fel?


Här nedan kommer några smakprov från deras serie:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar