torsdag 7 maj 2009

Bye bye korken

Nu har jag nästan enbart bloggat om kläder och accesoarer. Men i bloggbeskrivningen skrev jag ju att jag även skulle blogga om inredning också. Och nu är det dax för det! Eftersom jag har ett brinnande intresse för heminredning så måste jag ju dela med mig av detta. En del av sakerna jag kommer blogga om är saker som jag har hemma och diggar hårt. Andra saker är saker som jag gillar skarpt eller bara tycker är roliga.

Det första heminredningstipset som jag tänker komma med här i bloggen är den fantastiska anslagstavlan som jag har hemma.


Denna anslagstavla är inte som dom gamla hederliga som är gjorda av kork, inte heller som dom lite mer moderna som är i plåt eller stål. Fast här börjar vi närma oss denna anslagstavla. Man använder sig av magneter precis som på dom lite mer moderna anslagstavlorna, skillnaden är att man inte behöver täcka en stor del av en vägg. För denna enkla och jäkligt stilrena anslagstavla är helt enkelt en simpel vajer som du sätter fast i taket med hjälp av en krok. Sedan hänger den rakt upp och ner och då e de bara att sätta fast viktiga saker med hjälp av magneterna du får med när du köper vajern. Lätt, enkelt, så mycket snyggare än den gamle korkanslagstavlan och riktigt billig, endast 79.00 sek. Du hittar den bl.a på GRANIT och kommahem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar