torsdag 7 maj 2009

Mer brillor.

Fick en fråga i angående solglasögonen jag blogga om tidigare, frågan var om dom fanns i orange. Tyvärr måste jag säga. På saltopeppar.se finns dom inte i orange. Och inte vad jag kunnat hitta någon annan stans heller.

Just brillor i orange verkar svårt att hitta, men jag har letat igenom några bra sidor som säljer bågar och hittat två stycken olika varianter som jag tycker va värda att tipsa om. Lite retro stil på dom båda får jag väl säga. Jag vet inte riktigt om jag är ett fan till något av paren, men lägger upp dom här på bloggen och visar upp vad som finns i orange. Så håll till godo, även fast det inte är några riktiga höjdare, men lite småcoola på sitt sätt.

Dessa orange/gul/svarta brillorna är från sovintage.se

Priset för dessa är 390.00 sek. Och då ingår sinilsnöret! Inte dåligt!

Ett par orange brillor från shutter shades. Denna modell har blivit väldigt populär nu i år. Så vill man vara inne ute ska man satsa på dessa. Personligen kan jag känna att de blir jobbigt med alla streck framför ögonen hela tiden. Priset för dessa är 99.00 sek. Finns på saltopeppar.se

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha! sånna glajjer hade jag när jag var lite ju! kanske ska köpa ett par nya då?

    SvaraRadera
  2. Eller så rotar du fram de gamle och sparar en slant och dessutom blir grymmecool i barndomsglajorna ;)

    SvaraRadera